Underbar söndag!

Vilken härlig söndag vi hade igår =)
Då jag vaknade på morgonen så hade fina vännen Sara.N hört av sig å lördagskvällen o frågat om vi ville komma o hälsa på i deras nya hus som igår!!! Såklart ville vi det :) Så efter att Magnus varit ut på sin morgonlöprunda begav vi oss iväg till Björklinge. Det blev lunch o fika, båda barnen snarka gott ute i sina vagnar efter lunchen, Melvin i hela 3h. Trött grabb.
Magnus åkte o jobba vid halv2. Men jag o Melvin stannade kvar hos familjen Naess!!!! När båda barnen vaknat gick jag, Sara o barnen iväg till lekparken för o busa lite....hihi slutade dock med att vi gick till en lite större lekpark ett stenkast bort. Fullt ös varje vaken minut med grabbarna!!!!
Runt halv 5 kom Magnus o hämta mig & Melvin! Hem o käka o starta tvättmaskinen innan jag parkera i soffan o Melvin hade sovtajm! Magnus, ja han hade mera jobb. Han var inte klar från strax före 21 igår kväll. Men en alldeles underbar dag hade vi =) Tack fina Sara, Erik & Wille!!!!

Idag är det åter måndag och en ny arbetsvecka ska strax startas! Startas upp med APT ikväll så är inte hemma från strax före åtta ikväll. Lång dag men med avbrott för att gå till kiropraktorn o få rätt på nacken. Är ju lediga på torsdag å, å så får vi se hur barngruppen har det i närvaro på fredag om jag kan bli ledig eller ej.

Ha en underbar måndag o hoppas solen skiner precis där DU är!!!

Tjipp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0