Skitmorgon.

Denna morgon glömmer jag helst så fort som det bara går.
Melvin har bökat sedan 05 imorse. Misstänker att han är i en växtperiod då han helt plötsligt är jätte hungrig där vid 5-6. Men sen brukar han alltid somna om så sött. Men idag har han knorrat o bökat. Han sov väl några minuter hit o dit men jag fick ingen vidare sömn. =( Blir en lång dag till ca 16,30 innan jag slutar idag. Inte lätt o vara liten o både växa massor och få en massa tänder. Det är tur man inte minns det.

Åker buss mot jobbet nu! En ny dag med nya utmaningar som ska avslutas med ett inskolningssamtal. Sen hem o sooova massor ikväll tror jag bestämt.

Längtar fortfarande till måndag då jag ska till kiropraktorn o få ordning på min nacke. Är såååå grymt less på att ha ont i nacke/huvud varenda dag.

Ha en fin torsdag alla!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0