En ny arbetsecka....

En ny arbetsvecka är till ända, och det känns himlarns skönt.
    Det har varit en vecka som tagit mkt energi. Har haft en inskolning.....o den i sig har inte varit så jobbig egentligen men det tar extra energi att ha en förälder med i barngruppen stora delar av dagen. Nåja så har det gått bra och nu är barnet i stort sett färdiginskolat :) Har dessutom suttit hemma på kvällarna o gjort klart för alla utvecklingssamtal som jag ska börja med på måndag. Har iofs dragit ut på det i det längsta....detta för att jag ska få lära känna barnen så mkt som möjligt innan det var dags!!! Känns helt klart mer okej nu än vad det hade gjort o börjat med samtalen i början av maj.
   Fredagskväll nu och jag sitter själv i soffan o mumsar Cheese Heartz och ser på Let's dance medans Melvin sover. Magnus är iväg på fotboll och har två matcher att skriva efter den också. Så han anländer väl till soffan kring halv tio-tio ikväll.

I helgen är det inte så mkt planer på agendan. Magnus har en massa matcher att skriva precis som vanligt! Så jag ska faktiskt bara se hur vädret är och ta dagarna som de kommer tillsammans med Melvin! Imorn har jag nå liten plan på att göra lite rabarberkräm och även fixa en rabarberpaj :)

Ha en underbar helg mina vänner!!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0