Glad Påsk!

Glad Påsk alla mina vänner =)
 
Ja dagarna rusar iväg. Min bror Marcus och hans Nettan kom på besök i onsdags kväll! Var väl inte allt för mkt tid vi hann umgås just i onsdagskväll då alla hade varit uppe tidigt och jobbat på dagen och klockan var typ 21 då de kom hem hit. Så lite babbel i soffan innan alla kröp tills kojs o somna.
  I torsdags däremot så fick Melvin äntligen träffa dem :) Det var så roligt. Inte det minsta blyg och han kände igen dem. Så roligt. Vi åkte till stan vid halv 10 då Melvin skulle klippa sig halv11. Klipp klipp och sen lunch på Espresso house o vidare på shopping i stan! Då Melvin vaknat från sin sovvila i vagnen så begav vi oss till bilen på Österplan och åkte till lager 157. Ojoj, det var ingen bra tur för plånboken. men glad blev jag för jag hittade jeans som var tillräckligt långa för mina giraffben, hurra!!!! X-antal kronor fattigare gick vi in på Willys för att fylla på kylen lite innan vi begav oss hemåt!
Melvin var super tapper hela dagen o hängde med oss i alla butiker.

Igår hade vi en hemmadag! Fast en härlig dag! En lugn förmiddag innan både farmor & farfar samt Madde kom på besök. Farmor & farfar på en snabbvist men Madde stannade här på middag och en riktigt trevlig kväll. Det åts gott o vi hade det super trevligt!!!!!

Idag är det självaste påskafton! Bror med fru är i Stockholm. Magnus är i Leksand och ska se på hockey!
   Så det är bara jag & Melle hemma. Dock ganska skönt med en lugn hemmadag. Melvin vaknade redan 05,11 imorse med hög feber och ont i munnen. Ser två nya tänder som är på G igenom. En liten tupplur på morgonen när det bara var vi i vår lilla familj hemma o sen lite bus innan lunchens sovvila attackera. Junior sover ännu...o jag sitter o tittar på Let's dance från igår. Se vad vi gör för bus här hemma då han vaknar....beror på tempen vad som orkas med.

Hörs snart igen!!
Tjipp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0