Feber =(

Påsken börja lida mot sitt slut. 1 dag kvar o den är röd så man är ledig från jobbet. O tur för oss eftersom Melvin gick o lade sig med nästan 39 graders feber.....dessa jäkla tänder. Visst, det är ju väldigt bra att ha dem. Men varför måste han ha det så kämpigt? O han borde fundera på att typ ta en tand i taget istället för flera stycken. Vi ser tre spetsar precis under "ytan" i Melvins mun. Hoppas hellre på en skitnatt o att tänderna kommer fram än ytterligare en dag med lite gnäll o feber. Dock är han jätte tapper. Har hållt fullt tempo nästan hela dagen med undantag för nå gnälldipp ett par gånger.
Var idag in till babyproffssen för att IGEN reklamera sittplattan på melvins tripp trapp stol. Färgen spricker på den. Var ju och hämtade den nya plattan i lördags o i torsdags såg jag att denna också börjat spricka. Så nu är en ny platta beställd.
Även en premiärtur in på XXL blev det. Magnus hade sett ett par skor i deras reklamblad som han ville kika på. Kikat o köpt en stund senare :) När dessa två butiker var avklarade o jag en snabbis in på apoteket så styrde vi bilen mot Arlanda för att lämna bror & Nettan. Det var dags för dem att åka hem idag.
Så här sitter jag nu i soffan o tar det lugnt, Magnus ligger i korta soffan o sover o Melvin sover i sin säng. Ska ta o göra mig en kopp te o dra en filt runt mig o zappa fram nåt sevärt på tv.

Tjipp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0