Det vänder.

Ja nu äntligen verkar det som att det håller på att vända för Melvin hos dagmamman!
I måndags var han lite ledsen då jag lämnade honom men det hade gått över fort och efter 1,5h fick jag ett sms från dagmamman att allt gick jätte bra o att de var ute i friska luften :)
Igår fick vi orden att det var bästa dagen av alla och så även idag!!! Så det går riktigt bra nu, äter o sover bra där med! Så nu kan vi nog snart slappna av riktigt ordentligt =) Känns bra!

På jobbet är det fullt ös!! Väldigt friska barn och vi håller att ändra miljön. Den var väldans dålig men nu börjar allt falla på plats och det inbjuder till såkt mer utveckling o lärande, härligt!!!! Men även om det är riktigt skojigt o se barnen gilla den nya miljön osv så längtar jag till nya.
Men snart är det fredag igen och en ny veckan är slut. Dock är det min tur på fredag att bjuda på fredagsfika :) Ska baka imorn kväll och det ska bli riktigt spännande! Ska göra ngt nytt! Bild och omdöme kommer typ på fredag!!!!

Just nu väntar jag på att håret ska torka efter dusch. Är super duper trött ikväll o väckarklockan ringer 05,15 imorn. Så då håret torkat tror jag det blir sängen....lite pensionärsvarning. Men det bjuder jag på!!!!

Om en vecka kommer bror & Nettan på besök :) Längtar!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0