Tio nya timmar

Ja, som rubriken lyder är ytterligare tio timmar på jobbet avklarade. O de efter en dag! Hade möte på morgonen som gjorde att jag börja 75 minuter tidigare och sen vanlig arbetstid till 17,15 och därefter personalmöte. Men dagen har gått bra.
Sitter på bussen på väg hem nu. Hem o se om jag kan serva min halvsjukling med något innan jag själv måste gå o lägga mig för att stiga upp tjugo över sex imorn. Men imorn är det en lite kortare arbetsdag, men det ska hinnas med mycket för de!!!! Det är ju fullt ös hela tiden.

Fick sms av Magnus tidigare ikväll. Melvin hade haft det bra hos dagmamman idag. Magnus bara lämna honom imorse kl 9 o sen var han själv till kl 16,30 då Magnus hämta honom. Han hade sovit i 2h där. Hihi jobbigt att leka hela dagarna och som jag förstod det var han mage bra igen =) Skönt! Får gå in o ge honom en liten puss när jag kommer hem. Han är väl stendeckad!

Hoppas ni alla har en skön måndagskväll!!!!

Tjipp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0