Mysdag.

Varför går helgen så himla fort? Visst jag vet att jag jobbar med det jag vill o så men jag vill ju ha den underbara lediga tiden med min familj också!
Nåja, har hagt en mysig helg iaf. Igår var vi en tur till Vallentuna o gratta Magnus syster som fyllde år. Dock kändes det som en ganska stressad tur då Melvin först skulle få sova klart men att vi hade en tid o passa hem också för Magnus hade en artikel att skriva. Nåja....destu lugnare kväll blev det! Familjen Nyman/Rick kom o mumsa mat och sen babblades det strunt hela kvällen tills John Blund ropade på oss alla. Idag har familjen Klarin inte gjort många knop. En tur till Nelis för lite mjölk inköp är det enda! Annars har vi varit hemma o myst =)

Melvin då!!! Ja han kämpar på med det mesta. Håller på att få en ny kindtand i underkäken kände jag idag. Och så har han fått en tarmirritation. Nåt som tydligen är jätte vanligt på barn mellan 6mån-3år. Men det skulle bli bra om han fick majsvälling istället för sin fullkornsvälling och så fiberfattig mat som möjligt ett par dagar. Han är ju pigg o sprallig ändå o inget som smittar :) händer ju så galet mycket med vår grabb nu! så häftigt. Måste ju berätta om i fredags....då hade han gått in i vårt sovrum, kastat sin snutte på golvet och öppnat min byrå o tagit ett av mina linne. Det gosa han med tills jag kom hem. Lilla sötnosen <3
Imorn börjar Melvins andra vecka hos dagmamman. Hoppas att det går bra imorn, trots att det varit helg och två lediga dagar!
Själv så kickstartar jag veckan med en arbetsdag mellan 9-19,15. Varför börja lugnt liksom!!

Nu, lite filmtittande innan John Blund gör entré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0