Låååång dag.

Just nu försvinner dagarna i hundraåttio. Många långa dagar den här veckan för att komma in i allt och så lite möte på det så vips var en vecka nästan borta.
   Idag så ropade jobbet på mig redan 6,50. Det är på tok för tidigt enligt mig. O förut så har Magnus ju alltid tajmat in sin Stockholmsdag den dagen jag öppnat så jag åkte med honom. Men det blir ju inge bra nu när vi har lillskrutt. Så det är liksom bara o ta den där förbaskade bussen 05.57 *gäsp* Nåja, det gick ju bra imorse så då kommer det ju fortsätta med det också. Dock var det en hysteriskt lång dag idag....slutade inte från klockan 18. Jobbade i barngrupp till halv fyra och sen mellan fyra och sex hade vi avdelningsmöte. Hehe ett möte där det var mest jag som snacka...så kan det bli. Är så glad över att mina två M kom o hämtade mig när jag sluta idag! För då hann jag ju dessutom träffa Melvin en snabbis innan han skulle i säng. Vi hann ju inte mer än hem o göra honom redo för sova o äta välling så somna han...men mysigt att se honom de vakna minuterna!!!! 
   Imorn börjar jag inte jobba från tio. Så jag tänker bannemej ta tillfälle att följa med en lite sväng till Melvins dagmamma. Ska vara där vid 9 och sen ska vi lämna honom till frukten halv 10. Får fixa lite planering till jobbet hemma i helgen istället för o åka tidigt till jobbet imorn. Känns bra att få åka med en vända till lokalen där Melvin är med dagmamman 2 dagar i veckan för där har jag inte varit. 
Annars då, jo Melvin är typ snart färdiginskolad och det går så bra så för honom, idag var han där själv från halv tio till femton. Jag & Magnus har inte riktigt bra magkänsla men ja....vi får väl se. Han måste ju vara där när vi jobbar och tycker vi inte att det känns rätt för vi byta efter sommaren. Verkar ju svårt nu. Vi får hoppas att det vänder sig till det positiva för oss också igen. 

nu blir det soffmys innan John Blund ropar.....tror han kommer på besök väääldans tidigt idag efter att jag steg upp 05.15 och sen 11h på jobbet. 

tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0