Gomorron!

Gomorron vänner!
Vab-dag nummer 2. Jag o Melvin har startat dagen med att junior bada och nu sitter vi i soffan o myser till disney junior i myskläder såklart. En lagom start på dagen. Peppar peppar ta i trä är det nu snart ett dygn sedan Melvin hade några magkramper. Så vi fortsätter hålla tummarna för en pigg kille hela dagen idag. Så vi kan återgå till jobb och dagmamma imorn!
Hoppas på att det blir några grader varmare än de -19 det är just nu på dagen så jag o Melvin kan gå ut en runda. Är faktiskt jag som har för dåliga kläder här hemma....alla mina bra o varma vinterkläder är på jobbet :( Ser ut att bli en fantastiskt vacker vinterdag!
Nu ska jag ta o fixa frukost!!! Det kurrar i magen.

Ha en fin dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0