Det nya livet....

Som heltidsarbetanda småbarnsförälder gör att bloggen landat lite på sidan. Jag hinner inte riktigt med! När jag kommer hem från jobbet så vill jag vara med Melvin den korta tid som finns innan han somnar o sen är jag oftast ganska trött själv också. Så då är man parkerad i soffan eller gör nåt måste här hemma.

Det går bra för Melvin hos dagmamman! Han har börjat visa humör dock, men inte värre än att det går att hantera! Jobbigt har han det ännu i magen och munnen. Tre små nya tandspetsar har tagit sig igenom tandköttet den här veckan så han är lite kinkig på att äta mellan varven, o magen hans är fortfarande inte bra. Så imorn ska jag ringa BVC/VC o höra vad vi ska göra.

Jobbet känns inte så värst bra just nu. Fått husets sämsta schema och tycker chefen är lite orättvis i vissa frågor. Tur jag har några riktigt goa stöttepelare att prata med :)

Ja annars har det inte hänt så mycket i veckan. Det är jobba o sova på menyn!!! Hade en super lugn hemma dag igår med undantag för en matshoppingtur på Gränby. Idag ska Magnus iväg på jobb o jag & Melvin har inga speciella planer. Hör att han är jätte ledsen nu när Magnus ger honom frukost :( Stackars liten har väl ont i munnen.

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0