Dag 3

...på det nya året är här!!!! Dagen ska tillbringas med goa Frida och hennes härliga Meja! De dyker upp någon gång på förmiddagen =)
Hittills har 2013 varit ett väldigt lugnt år. Nyårsdagen tillbringades mest i soffan innan John Blund kom o häls på vid 22!!!! Gårdagen spenderade jag & Melvin mest hemma....o det var nå klantdag för Melvin. Vad vi än gjorde så antingen ramla han själv eller så gjorde han sig illa då vi busa. Hoppas på att det är en bättre dag idag! En eftermiddags fika med Madde o hennes lilla kille blev det igår....mysigt!!!

Sen verkar det smugit in sig lite "häx" för mig och älskade vännen Sara! Varje gång vi bestämmer att ses så blir antingen en vuxen eller barn sjukt :( Igår bestämde vi att vi skulle ses som imorgon och jag skrev lite ironiskt att "fredag blir super, vi får hoppas alla är friska" typ. Kommer inte ihåg ordagrant vad jag skrev. Tror ni inte att ett par timmar senare, vid middagstid så ringer Sara o då har hennes lilla grabb fått magsjuka. Hur är det möjligt att baciluskerna förföljer våra dejter?!?!?! Hihi är väl bra att jag börjar jobba på måndag så vi ses lite på jobbet iaf!!!!

Ja, just de! På måndag börjar jag jobba. KONSTIGT!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0