Då var man igång!

Ja som rubriken säger så är verkligheten igång!!!!

Efter en super mysig helg som innebar en massa mys med Madde så var det idags dag för jobb.
Världens tröttaste jag satte mig på bussen 7,42 imorse mot stan och fyrishov. Det var där vi skulle samlas idag då det var planeringsdag på agendan.
Fram till klockan tretton var vi på fyrishov och efter det åkte vi till jobbet och fortsatte där. En dag full av känslor på alla möjliga sätt o vis. Men huvudsaken är att det kändes bra o vara på jobbet igen!!!!
Nåt som förgyllde dagen var känslan att få ha Melvin i famnen efter en hel dag ifrån honom. Han har idag haft en heldag med pappa eftersom även dagmammorna hade planering idag. Men imorn drar det igång...klockan 9 börjar Melvins inskolning hos dagmamman Carola =) och jag har första dagen i barngrupp!!! Hihi kommer vara kamp på kvällarna den här veckan om vem som är tröttast av oss....Melvin som ska börja hos dagmamman, jag som jobbar och Magnus som ska skola in Melvin!
Känns faktiskt gott att vara igång....lite bitar som ska falla på plats bara så blir det bra!

Nu en värmande kopp te...är lite frusen o huvudvärk efter en dag med mycket känslor o tidig morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0