Ny vecka....

...o den kommer börja med mera vab. Ja lilleman är ju fortsatt dålig. O med Magnus arbetsituation så är det inte ens på tapeten att han ska vabba. Så det ligger på mig just nu. Lilleman är det ingen direkt skillnad på. Han är jätte duktig på att få i sig den mängd vätskeersättning som läkarn sa och han kämpar på så gott han kan. Men det gör ju så ont i hjärtat att se honom så orkeslös och med så mkt magkramper :-( Hoppas dagarna till den 19e kommer gå fort så vi får lite provsvar.

Idag kände jag att jag verkligen behövde komma hemifrån lite. Så farfar kom o passa Melvin över lunch o så o då åkte jag & Melvin till rackartyg-outleten. En jacka, ett par byxor o h en gå-cyckel (eller vad man kallar den) blev inköpen! Hem o tittade på skidskytte och när junior vakna så åkte vi med Pelle hem! Ja även om Melvin är orkeslös o inte riktigt på topp så verkade han bli väldigt glad över lite miljöombyte. Han plaska i vatten med farmor o hjälpte farmor laga middag. Detta medans jag montera ihop hans traktor han fått av farmor o farfar. Traktor är fortfarande för stor. Men han tyckte det var kul att få sitta på den o farfar putta på. Vi var kvar hos farmor & farfar tills det var sovdags för Melle. Då skjutsa farfar hem oss o Melvin drack lite välling innan han stupa i säng.
Jag har inte gjort många knop ikväll. Tog hand om lite disk o starta diskmaskinen. Det är allt.
Sitter o väntar på att Magnus ska komma hem, han har varit iväg på jobb.

Lite bilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0