Mello-kväll.

Lördagskväll o mellokväll! Morötterna är skalade o dippen är blandad :) O just nu även en kopp te på soffbordet då jag är lite frusen. Är en liten tröttmössa idag då Melvin hade en tuff natt, en massa ont i magen var det som spöka. Men melodifestivalen måste man ju se o sen spelar det ingen roll när jag somnar.
Har varit en riktig sovdag hör hemma. Magnus klev inte upp från närmare halv2. Men sömnen gjorde honom till människa igen efter magsjuka. Jag o Melvin klev upp vid halv 10, då hade vi iofs myst i sängen o tittat lite på fåret shaun sedan åtta snåret. Sen var det en lugn förmiddag... Melvin orkar ju inte så mkt. Så en liten kille som stupa i sömn efter lunchen o sov i 2h. Sen gick Magnus & Melvin ut på en promenad o då passade jag på att sova lite...hade en sådan huvudvärk o när grabbarna kom tillbaka så var hela familjen ute en stund!
Middag o bus innan Melvin sen somna för natten o nu sitter jag o älsklingen i soffan för o se kvällens mello.

Ha en skön kväll alla!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0