Kanelbullar!

Idag kände jag mig uttråkad efter att jag varit vaken i en timme! Ja det där med att vara "tvingad" att vara hemma är lite jobbigt för rastlösa mig. Framför allt när man själv är frisk. Men givetvis gör jag allt för Melvin o är hemma med honom så klart. Är bra träning för mig själv att vara hemma o göra typ ingenting.
Men idag så tog jag o baka kanelbullar med Melle! Han hjälpte till på sig egna lilla vis, var mysigt!!! O goda bullar blev det.

Annars har det varit en väldans jobbig dag. Melle har haft en super tuff dag....då bara famnen eller ligga i soffan har varit bra :( Inte från vid halv4 på eftermiddagen så blev humöret lite bättre och han hjälpte sen mig med att laga korv stroganoff med mos till middag! Mums filibabba =)
Hoppas på en bra natt och mindre ont i magen för Melvin inatt/imorn.

Imorn äre fettisdagen! Då ska man ju äta fastlagsbullar :) Är det någon söt vän som har tråkigy imorn så köp med lite fika o kom på besök. Det är ju så att Melvin smittar inte...men man vet aldrig när hans mage bestämmer sig för att lätta på trycket.

Sov gott alla vänner!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0