Helgen från helskotta.

Ja den här helgen blev ju inte alls som jag tänkt mig. Fredagskvällen var en lugn historia och jag kände mig dödstrött. Så redan vid 22 stupade jag i säng.
Somnade som en tok o minns knappt att jag lade huvudet på kudden. Dock vaknade jag igen vid 02 o mådde jätte illa o vips var magsjukan ett faktum. Fyyyy fan. Karantän i sovrummet förutom då jag tog mig till badrummet under hela gårdagen....ja tills Melvin gått o lagt sig. Allt för o försöka se till att han skulle klara sig. Men icke, han somnade vid 19 men var orolig hela kvällen. Vid 21 var det hans tur. Tack o lov så var det en lugnare variant för Melle så vi alla fick LITE sömn inatt. Men usch så sliten både jag & Melle varit hela dagen. Men inte från idag vid lunch har junior varit hyfsat ok. Så kommer bli måndag + tisdag hemma för honom o mig. Hoppas på en bra natts sömn inatt så både jag o Melle blir på bättre humör o piggare tills imorn :)

Nu sover junior sedan en halvtimme, Magnus sitter o jobbar o jag, ja jag gör så lite som möjligt o så ska det vara tills jag går o lägger mig.

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0