VAB-dag

Vabbelivabb. Jag det är vad som är på agendan idag. Melvin var inte alls på topp imorse då han vakna =( Seg, gnällig och lite febrig efter kvällens o nattens kaos.
Nu har han sovit i 2h ute i sin vagn så antar att han vaknar ganska så snart. Hoppas då på en piggare o gladare liten kille.
Är inte okej att det nu var andra gången på 1 månad som Melvin får i sig gluten när han är med sin dagmamma på lokalen. Visst där är fler barn o mer att hålla koll på men då måste allesammana hjälpas åt eller på något sätt bestämma att en sitter brevid Melvin så att han inte får i sig nåt tok. Igår har det tydligen blivit tok vid mellis trodde Melvins dagmamma. De icke allergiska barnen hade ätit smörgåsar o Melvin hade fått riskakor, klart han försöker sno lite macka då. Så tråkigt att det blir så här.....Allt går ju så himla bra hemma hos Melvins dagmamma! Där funkar både maten och han är en glad grabb.

Men imorn blir det jobb för mig igen. Då får Melvin vara med sin farmor & farfar. Det är bestämt sedan innan då dagmammorna har planeringsdagar både torsdag & fredag.

Nu hoppas jag på att få njuta av en kopp te innan lillkillen vaknar :) Borde ha sovit en stund jag med, men så blev det inte. Har pysslat o donat litenär det ändå blev en hemma dag.

Hörs!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0