Lite gnäll hjälper :)

Igår gnällde jag över iphone-appen till iphone. Jag skickade ett mail till dem o gnällde lite på dem. O vips, idag funka det. Hipp hurra!!!!!
Dagen idag har varit full fart =) Kickstartade dagen med en långpromenad i fina vädret direkt efter frukost!! En och en halv timmes prommis - check!! Sen hem och fick i Melle lunch medans Magnus duscha. Sen for Magnus på jobb o barnet somna gott i sin vagn, precis som vanligt.
Medans Melvin sov for jag runt som en liten tok, starta tvättmaskinen, städa badrummet, bytte sängkläder i min & Magnus säng, tog hand om disken och till sist planerade jag veckans middagar =) I samma stund som jag var klar med planera det så vaknade Melle efter 2h sömn. Prima! Mys o bus hela eftermiddagen och sen blev det "kycklingrullar" till middag, smaskens :)
Tanken var sen att vi skulle åka o handla. Men då den som just nu skriver glömde plånboken hemma så han. Vi inte så värst långt innan vi åter vände hemåt o då orkade jag inte vända om igen. Så det får bli handling imorn.

Melvin sover gott sedan strax före 19. Jag har tagit hand om alla tre maskiner tvätt jag tvättat idag, tog hand om middagsdisken, packat min rygga och alla kläder tills imorn samt kommat Melles väska till dagmamman. Ja som ni hör så har det varit en faslig massa hushållsfix idag. Det görs ju tyvärr inte av sig självt.

Imorn är det dags o börja på nya jobbet :) Ska bli spännande o kul! Uppdaterar imorn om första dagen!!!!

Nedan en bild på alla fina presenter från jobbet jag sluta på i fredags :)

Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0