Kliar....

....i min hals ikväll. Hoppas bara det är ren o skär trötthet och att det är borta imorn igen. Jag vill inte vara förkyld!!!! Har druckit en massa te och ska ta två Alvedon då jag går o lägger mig så är allt tipp topp imorn, det har jag bestämt =)

Melvin då, ja äntligen så börjar det gå på rätt håll med honom. Idag har tempen varit på ynka 37,4 grader dagtid och 37,8 när han gick o lade sig men hostar o snörvlar bra ännu. Så en helg att kurera sig på blir toppen så vi är redo för livet igen på måndag!!! Idag har han även börjat äta lite igen....åt första ordentliga middagen sedan påskafton. Kändes väldigt skönt i föräldrahjärtat. Hihi o sen måste jag ju berätta. Tror det är typ 2v sedan som farfar kom med ett munspel åt Melle. Men då blåste han för lätt så han fick ju inget ljud. Men idag....då jäklar kom han på hur han skulle göra och sen har han gått runt o spelat på sitt munspel hela dagen!! Ska allt se till att den iaf inte ligger granne med hans säng så man blir väckt av det.....så fint låter det inte. Men det är världens stoltaste lilla kille som springer efter en o spelar o skrattar :) Goa killen!

Fick idag hem min deklaration, tjipp o tjihej 2300:- tillbaka!!!! Det är jag absolut nöjd med =) Allt man får tillbaka är bra. Betala har jag fått göra en gång, haha 51:- var den stora summan då. En krona över att slippa betala tillbaka. Nåja, det blir trevligt med några kronor extra inför sommaren! Magnus får ju sin skatteåterbäring först i december eftersom han är egen företagare. Magnus jobbar ikväll...är i Södertälje på basket. Eller ja.....är väl snart på väg hemåt skulle jag tro. Jag & Melvin klädde på oss och gick ut på en drygt 5 km lång promenix efter middagen tillsammans med Madde, Jocke och Jonathan! En skön promenad så där på kvällskvisten =)
    Melvin stupa i säng kl 19. Sen har jag sett på handboll, mellan Sverige - Polen och nu ser jag på fuskbyggarna innan John Blund kommer anfalla! Lika bra o sova då jag ännu är lite osäker på hur Melvin sover eftersom han har en bråkig hosta.

Hoppas ni alla mår bra!!!! Imorn är det fredag igen, galet så fort veckorna går!!!! O det betyder att jag bara har en vecka kvar på mitt nuvarande jobb, sen börjar ett nytt kapitel i arbetslivet =)

Tjipp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0