Godmorgon!

Välkommen torsdag! Ser ut att bli en väldans grå och regnig dag idag =( inte alls skojsigt, får se vad vi hittar på med småkidsen idag! Jobbar ju bara med 1-3 åringar nu och det är himlarns mkt vatten på utegården så får se hur det ser ut när jag kommer till jobbet om det blir ute eller inne morgon.
Är på bussen på väg till jobbet nu! Ska börja med att äta frukost då jag kommer fram. En väldans meck det här med att man inte får äta på si o så många timmar hit o dit när jag går på penicillin. Men får väl stå ut till nästa torsdag, jag känner ju mig mkt bättre idag. Har inte ont längre nu. Så kommer bli bra detta! Mår säkert bra i helgen :)

Hemma då, ja där är swimmingpool på framsidan och över vägen som vanligt så här års. Ett kaos med andra ord. Är ju bra med regn på så vis att snön försvinner....men vi behöver verkligen inte mera vatten... Tur i oturen att Magnus jobbar hemna så han kan hållla lite koll på det.

Nu e de snart dags att hoppa av bussen o ta min mini promenix till jobbet! Blir jag o paraplyt idag=)

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0