Förkyld

Ja det där kliandet som jag kände härom dagen i halsen är borta! Hipp hurra, men istället så tog jag tydligen en prenumeration på den förkylning som Melvin nyss haft. Inte skoj alls. Var bra mör i knopp o kropp redan vid 14 idag på jobbet men då var det bara o bita ihop i tre timmar till. Nåja, det gick bra. Jag stod upp hela dagen iaf =)
    Ny arbetsdag imorgon och den innebär övertid då två kollegor på min avdelning är sjuka. Ja då är det bara o jobba på så barngruppen mår bra. Men visst är väl inte allt för pepp på det med min kompis, förkylningen. Får bli Ipren o Alvedon även imorn så man står upp!!! Vad gör man inte för de kollegor som är friska!

Idag var Melvin tillbaka hos dagmamma efter påsk och sjuka. Hade gått riktigt bra. Gick bra o lämna imorse o sen hade allt gått bra, ätit o sovit bra!!! Så toppen. Dock hade han jäklats med Magnus vid middagen här hemma.....ätit några skedar mat innan han tvärvägra. Nåja, är väl hans sett att testa oss lite så är bara o fortsätta som vanligt så kommer det ge sig tids nog!!! Kanske imorn, kanske om en månad. Det får vi se.

Nu sover lillskrutt, Magnus är iväg på jobb och jag äter samtidigt som jag bloggar =) Idag fick snälla svärfar rycka in en sväng här hemma. Så drygt när Magnus ska iväg på jobba innan jag ens hinner komma hem från jobbet....tur då vi har Pelle som i stort sett jämt kan rycka in! Tackellitack! Ska bli skönt med nya jobbet att de problemet i stort sett försvinner =) Om inte Magnus behöver åka över halva landet. Appropå nya jobbet så är det bara fyra dagar kvar på det nuvarande sen blir det ett nytt kliv i arbetslivet!

Nu äta klart min mat och sen ska jag kurera mig i soffan innan John Blund ropar och det är dags att bädda ner sig i sängen!!!

Ha en fin måndagskväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0