Termotäcke.

Ja men detta är ju en skojsig tv-kväll =) Det är som att vara hemma i skåne under en stund! 
   Satt innan och titta på kockarnas kamp, och de håller ju till på Österlen plus att de idag åkte till kåseberga för att köpa sill :) jösses där har man ju varit hur många gånger som helst!!!!! Sen fortsatte tv kvällen med "Hela sverige bakar" där det idag är tårt-tema! O vart gör de besök då om inte på Olof Victors i Glemminge utanför Ystad =) Det är där tårtmästaren håller hus!!  Lite roligt att känna igen miljöerna i både de program jag tittat på ikväll :)

Ikväll så är det åter en kväll själv i soffan. Magnus jobbar och Melvin sover =) Ska väl faktiskt ta o krypa in till sängen när bak-programmet är slut. HAr bäddat rent i sängarna idag och plockat fram mitt goa termotäcke =) Ska bliså gosigt att krypa ner under det! Har ju frusit varenda natt nu i typ en vecka men inte orkat hämta ner mitt termotäcke...men indag när det ändå var dags o bädda i nya sängkläder så passa jag på =) Hihi kanske jag slipper ha både tröja, byxor, strumpor, täcke och fleecefilt på mig för att kunna sova! Ja, jag vet jag är frusen av mig. Iofs så skyller jag också på att det var ynka 2 grader ute när jag var uppe o gjorde välling åt Melvin inatt.

Sov gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0