Staden.

Ja idag när Melvin vaknat så bestämde jag mig för en liten kort till till stan. Melvin behövde kortärmade bodys plus att jag var på jakt efter en speciell body från hm. Så då lillskrutt vaknat vid halv9 klev vi upp och gjorde oss iordning o mumsa frukost innan vi tog bussen 09,50 till stan! Haha så tidigt har jag nog aldrig varit på stan :P 
   Att hitta kortärmade bodys visar sig inte vara det lättaste då sommarkläderna börjar sina rejält i butikerna. Men jag hade tur och hittade 5 st åt Melvin. Men frågade kassabiträdet på hm varför det är så dåligt med just detta på vinterhalvåret och fick då till svar att de inte har det då. Lite knas tycker jag.....är ju liksom ibland mer praktiskt med kortärmad body och en långärmad utanpå än långärmad body eller lång.rmad body och tjocktröja. Melvin iaf är en liten kille som är väldigt varm av sig inomhus då han leker så han behöver ha kortärmat inne. Men så är det j inte så praktiskt med t-shirt vid utelek under långärmat nu när det blir lite kallare för då blir det glipor på ryggen ju. Ja så ni som vill ha kortärmade bodys...ut o leta innan de försvinner helt! Blev iaf glad att jag även hittade den body jag sökt efter i flertalet hm butiker utan lyckat resultat :) Såen riktigt lyckad liten tur till stan!!! Och det bästa av allt va att kroppen greja det. Ända till jag skulle på och av bussen på hemresan.....då jag inte fick nå hjälp trots att det var en hög buss. Det var pest att greja det då orken började tryta...skulle ju mumsa lunch så fort vi kom hem. Fattar inte varför man inte får hjälp.....tycker det borde ingå i chaufförens uppgifter.MORR.
 
Just nu sussar Melvin gott och jag slappar i soffan. Var inte rikigt sova-trött. Man får ju passa på att njuta av lite lugn när Melvin sover för inte är det något lugn när han är vaken inte :) Eftermiddagen blir väl en busig sådan och sen ska det lagas kräftsoppa till middag, mums!!! 
 
Hoppas ni har en fin dag alla!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0