Sovtuta!!!

Ja men vad tusan hände idag?!?!? Jag lade Melvin i sin vagn efter lunch och han sov när klockan var 12,25 :) Jätte skönt och han somnade snabbt o bra i vagnen!!!! Tyvärr så blev han väckt av fartdårarna Bring & Posten efter ca 40 minuter. Detta trots att han stod på baksidan av huset o sov. Men iofs...de kör verklgen som idioter. Tack o liv så somnade han om så bra när jag smög ut o vagga honom lite igen...o det sjuka är ju nu. Att han totalt sov i två timmar och fyrtio minuter idag! Han vaknade inte fran precis efter klockan tre. Jag fatta ingenting....lilla Melvin som alltid sovit så dåligt på dagarna sover nu för tiden jätte bra!!! Stora killen som har alldeles perfekta rutiner nu när han bara sover en gång om dagen, och då sver han riktigt bra!!!! Han har ju haft bra rutiner sedan han var väldigt liten men hans dagsömn har blivit så mkt bättre nu när han som sagt bara sover en gång/dag :)
 
Vi avslutade dagen idag med Melvin med en busbad :) Melvin o Magnus bada tillsammans och jag tog emot honom när de plaskat klart!!! Sen lite bus innan Melvin somna! 
   Magnus har ockuperat soffan o tvn i vardagsrummet då det varit premär i hockeyallsvenskan ikväll. Ja nu är friden slut....nu är skiten igång. Jag är nget fan alls av denna serie för det är matcher jämt och det går inte att prata med Magnus då LIF spelar. Allt utom hockeyn står still då enligt Magnus. Suck. Jaja det är bara o hålla ut, det är typ över i april eller nåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0