Ingen skojig nattning

Gahh. Ja ikväll var det ingen nattning jag tänker minnas. Det var helt klart den sämsta nattningen av Melvin sedan han föddes. Jag höll på att bli galen...ja o bara jag för Magnus var o träna. 
 Det var knöl o bök och han var så himla ledsen, tyckte så synd om lillskrutt samtidigt som man bara ville att han skulle få somna gott. Men han har varit gnällig från o till hela dagen sedan lunch. Han fick en liten morot efter sin lunchvila och som han gnagt på den idag så det får migo tro att det är nå tandsprickning. Men får väl se om han är på väg att bli sjuk, om det är nå tand som håller på att spricka igenom eller om han helt enkelt haft en dålig dag. Jag hoppas på det andra alternativet. Tillslut efter 1h o 15 min så somnade han så gott så och sover nu som en liten prins i sin säng. Hoppas han får fortsätta med det hela natten! Så att det blir en pigg och glad dag imorn!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0