Hemmadag!

Idag blev det en hemmadag för mig o Melvin! 
   Imorse då jag vakna kände jag mig lite småsnuvig. Så tänkte att vi är hemma idag och tar det lite lugnt och busar :) Massor av te till mig och jag mår alldeles utmärkt nu! Känner inte av någon snuva alls så det var nog en strålande plan att bara vara hemma o luffsa runt! Har iaf lyckats rensa lite i klädkammaren....rensat bort plagg som aldrig någonsin används utan bara hänger och tar plats samt sorterat/städat bland det som är kvar! Ja iaf bland mina grejer....Magnus får fixa sitt själv! 
   Lite lunch har nyss landat i min mage medans Melvin sover ute på altanen i sin vagn. Känns dock galet att man behöver ta på honom mössa och filt...det är bannemej höst nu o förbaskat blåsigt just idag. Så han fick även fotsacken på, på vagnen idag annars skulle han väl blåsa bort. Sover gott gör han iaf! 

Jag passar på att slappa lite i soffan och funderar på vad som behövs från affären! Tänkte att jag o Melvin ska bege oss o handla när han vaknat! Det är väl ungefär det som är på dagens agenda och sen få ihop någon middag. Vet dock inte vad ännu...får spåna på det med innan jag är på affären!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0