Fullspäckad dag.

En ny toppen dag är till ända :) Lite tur är dock de då jag är väldans trött.
 
Dagen började dock med att Melvin sv till 8,55 :) Strålande enligt mig! Är fantastiskt skönt att få sova! Jag & Melvin steg upp o mumsa frukost nnan vi gjorde oss iordning för dagen. Vi läs jag, gjorde iordning en pajdeg till dagen lunch. Vid halv11 kom nämligen Jenny och Elsa på besök till oss :) super mysigt och vi mumsa ost- och skinkpaj till lunch. Super smarrigt, tror inte jag ätit det sedan jag bodde hemma i Ystad. Det var en dag full av bus för barnen. Lilla Elsa spanade intressant på allt Melvin gjorde och var så nöjd med att få hänga med och Melvin han busa på som vanligt och försökte leka med Elsa också! Svårt för honom att förstå att hon är en mindre tjej än honom och inte kan hänga med på hans påhitt. Med glada o goa barn hela dagen :) Vårt finbesök var kvar här till cirkus 16....lite över kanske klockan till och med hann bli. En jätte mysig dag. Men det var inte nog för dagen....nej det var sen middag planerad i detta hus ikväll. Anna o Tomas skulle komma över då Anna kommit hem från jobb för att se på hockey! Sagt o gjort....vid sju kom fina grannarna över, vi mumsa spagetti och köttfärssås :) Enkelt men gott! Sen bänka "gubbarna" sig i soffan o kolla på Djurgården - Almtuna medans jag och Anna satt o snacka gojja i köket!!! En mysig o trevlig kväll!!! En strålande dag på alla sätt o vis!!!! 
 
Efter den här fullspäckade dagen är jag väldans trött. Så ska ta o sova!! Imorn är en ny dag med nya äventyr :) dessutom är de fredag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0