Fredag!!

Fredagen är här!!! Det är en ganska så kall sådan med ynka 9 grader ute, dock är det vindstilla så var anska så behagligt. Har iofs inte varit ute så mkt...var ute i några minuter bara o vagga Melvin till sömns i sin vagn nu efter lunchen =) Så han sover gott och jag passar på att ta det lite piano med hm-katalogen som kom på posten tidigare i veckan! 

Har inga speciella planer för eftermiddagen idag! Inte mer än att jag ska försöka göra mig iordning för kvällens bravader :) Ska åka med bussen till stan strax innan halv6. Vi som hängt ihop i mammagruppen sedan barnen var relativt nyfödda ska ut o äta ikväll och vem vet, kanske vi tar en drink eller två när vi väl kommer hemifrån utan barnen =) Ska bli en superduper mysig kväll och kul att ses o snacka strunt utan att jaga alla kids! Självklart är det kul att ses med barnen också....men man får ju inte glömma att bara få vara vuxen också....inte behöva vara mamma varje sekund! Eller ja, det där lät ju lite konstigt. Man är ju mamma även om barnet/barnen är med men ja....ni fattar nog vad jag menar!!!! Ska iaf bli super kul!!
   Bara det där dilemmat med vad man ska ha på sig kvar att lösa...tycker det är så svårt så här på hösten. Är ju inte direkt varmt ute längre.
Så ska väl ta o öppna klädkammaren och byrån och se vad jag kan få ihop!!

Ha en fin fredag alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0