Donande!

Åh igår var en alldeles underbar dag :) Melvin var på sprudlande humör ch allt vi gjorde var toppen!! Det var precis vad man behövde efter den struliga nattningen välken innan och en lite orolig natt. Hihi han var dock så söt...jag skulle riva en morot till min lunch och passade på att skala en liten åt Melvin också som han kunde gnaga lite på. Sagt ch gjor och han vägrade lämna sin morot fran strax innan sängdags. Så nog kliar det i lillskrutts mun alltid! Men det är ju strålande när en morot hjälper honom att klia så han är sprudlande glad ändå :)
   Igår kväll kom Frida, Henrik & Meja på middag! De ville komma o gratta Melvin så då passade vi på att mumsa lite middag ihop också. Lika mysigt och trevligt som vanligt att ses. Melvin fick en jätte mysig bok med ljud i samt ett 3D-pussel i form av ett tåg! Tack tack :)
 
Idag har Melvin inlett dagen med bus för hela slanten! Farfar kom o roa Melvin och under tiden flyttade jag grinden från altandörren till trappan, har en liten kille som utan roblem nu klättrar upp i trapen och är ju inte direkt så man vädrar längre med hjälp av altandörren, sen sorterade jag kläder som blivit för små för M, ett gäng sparas och lite skickas vidare. Sen gjorde jag nåt som faktiskt kändes skittrist....plockade undan sommarskorna från hallen. Känns som att det är passé nu att ta på sig flipflops o liknande. Suck. Iofs så skiner solen så härligt här idag men jösses så det blåser. Jag vaknade tom en gång inatt av hur det blåste...hmm och jag som trodde jag skulle slippa blåsten när jag för snart 9 år sedan lämnade Ystad. Shi fick jag. Ikväll kommer Peter, Carro & Emilia. Träffade på Peter på stan i måndags och de ville få komma o gratta M. Så då bestämde vi ikväll! Blir en kanonkväll de, hoppas Melvin sover bra nu så han är pigg o glad en stund då de kommer :) 
 
Nu blir det soffläge o spana i nya dermoshop katalogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0