Busdag!!!

Ja idag blev det en riktig busdag för Melvin med stort B =) 
   Vi hade en inplanerad lekdejt från början, men då lekdejten blev sjuk så blev det såklart inget av denna. Men då istället så hörde frågade Bengt om hon fick komma och leka med mig och Melvin och självklart fick hon det och det passade ju så bra när vi ändå inte hade något för oss. Snälla Bengt hade med sig 1:års present åt Melle också...vilken lite lyxgrabb! Presenter tre dagar på rad =) En läcker traktor med släp som tutar o brummar fick han idag!!! Toppen tyckte Melvin som genast börja leka med den! Bus ända fram till typ halv4 med Bengt blev det för oss...super najs!!! Kom snart tebax vettja!
   Sen var det lite mamma-son mys/bus innan vi började laga mat! Idag var det kassler med hemmagjorda potatisklyftor på menyn!! Smarrigt värre. När maten var i magen på hela familjen så fanns det inte så mkt mer ork kvar hos Melvin för den här dagen. Så det blev lite kvällsmys i soffan med både mamma och pappa innan det blev välling strax innan halv7. Han deckade därefter som en liten tok och sover så gott i sin säng nu! 
Magnus är iväg han....han spelar fotboll med UNT ikväll. Kan ju hoppas att han kommer hem utan skador den här gången ;) Jag ska göra ett sista ryck i duschen här nere och göra rent duschväggarna innan jag tar kväll och parkerar mig i soffan!!!

Imorn blir det äventyr för mig o Melvin!!! =) Men de berättar jag om då...men vi ska iaf väg på en timmes bussresa för att ta oss till platsen dit vi ska!

Ja mer än så har jag inte och berätta idag så väntar tills imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0