Bröllop!!!

Ja så var ytterligare en helg till ända!!! En helg som varit innehållsrik :)

I fredags så blev det en liten tur in till Gränby då jag i panik behövde ett linne/topp att ha till min kostym. Sagt och gjort och nör jag mer eller mindre gett upp så hittade vi en super fin topp som blev helt perfekt till kostymen :) Turen till stan avslutades med att hämta paket....o inte vilket paket som helst, utan min Iphone5!!!! Wiiiii!!!!! Sen var min fredagskväll räddad efter att Melvin somnat. Magnus ville så gärna se på hockey! En hyfsat tidig sänggång då lördagen var i antågande med bröllop!!!!
Lördag och bröllop på schemat! Dagen börjar lite udda...vi hade tänkt ta bussen 15,22 till stan. Men tack o lov så slog det mug då jag vakna....va f*n brölloppet börjar ju 15,30. Tur jag kom på de annars hade man ju skämts som en tok. Det hela sluta med att svärmor körde oss till brölloppet i regnet :) Men som om detta inte var nog på morgonen så kom Magnus på vid 10,30 att han inte hade nå skjorta att ha....så det blev en ny panikshoppingtur som resultera i en super fin skojrta och även en slips. Då svärmor körde oss var Pelle & Madde var här hemma o tog hand om vår lilla grabb!
Det var ett helt fantastiskt bröllop; vigseln, maten, festen ja allt var verkligen toppen!!! En helt underbar tillställning :) Tack Sara & Erik för att vi fick vara med på eran stora dag! Pricken över i;et var ju att här hemma skötte sig Melvin så bra! Allt gick lysande och strax innan 19 hade han somnat :) fram till Melvin somna var alla ovannämda hos Melvin o sen var det bara Madde!

Idag ska jag ju erkänna att jag varit som en zoombie. Så fruktansvärt trött. Melvin var nämligen pigg som en lärka redan kl 8 så inte så mkt sömn inte, o då alkohol i kroppen på de! Men dagen har gått bra. Vi var på Gränby o fika med Madde och Jonas innan vi skjutsade Madde till hennes föräldrar :) sen åkte vi hem och busa med sonen tills han decka. Efter det har vi varit deckade i soffan o tittar på tv :)

Nu ska jag ta o sova, så man är människa imorron igen! Ska vara hos tandläkarn kl 10,30 o rycka de sista visdomständerna.....blääää.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0