Åter i vardagen.

Ja nu är vardagen nära igen. Efter lite läkarbesök, prover, nya matrutiner och framför allt ett liv i stil med en diabetikers fast utan insulin så mår jag nu lite bättre. Är fortfarande ganska trött o sover flera dagar i veckan tillsammans med Melvin på dagarna. Men kroppen verkar svara på förändringar o grejs så hoppas på det bästa nu. Ska tillbaka om en månad och ta nya prover! 
 
Sedan Marcus & Nettan åkte hem har vi mest tagit det lugnt. Var på maxi o handla i fredags. Idag var vi en sväng in till stan o träffa på Madde för att ge henne en tavla! Men gårdagen då....
   Ja gårdagen var ju egentligen en lite oturlig dag....Vi ska ju på två bröllop snart och igår var det möhippa för båda brudarna. O jag kan ju för det första inte klona mig o vara med på båda. Och jag hade ju tackat ja till den ena innan det bestämdes datum på den andra. Igår var då alltså dagen men ajjag visste ju att det finns inte en chans att jag klarar en heldag. Så jag slöt ut med de andra på eftermiddagen då det var relax och middag kvar på schemat. Det var precis lagom för min kropp...!!!!och kul att överraska Sara att dyka upp där på relaxen som gumman i lådan!!! Kom hem igen strax efter 22 igår kväll. Hade gärna varit kvar längre men då var jag så trött o behövde hem o vila! Sov typ 30 min efter att jag kommIt hem!!! 
 
Vår lilla 1åring är det full fart på!! Han är överallt och ingenstans....tar några små steg när an känner för det, annars går det minst lika bra att krypa och klättra överallt. Ord nummer 3 är Aj! Tror jag får sluta läsa boken Hej! Där läser man Aj och Oj X-antal gånger :) fast det är ju så härligt med de små orden som bubblar ur hans mun :)
 
Nu blir det söndagsmys med film o te här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0