Underbar lördag!!

Ja idag är det lördag och det har nästintill varit helt perfekt!! Det enda som inte varit på topp var natten till idag, Melvin hade jätte ont i sin mun inatt så Magnus var vaken mitt i natten och sen jag på morgonen. Så det är två lite trötta föräldrar här hemma ikväll.
Men det har varit full fart! Vi åkte intill stan allihop vid halv 11. Magnus åkte o bytte däck på bilen och sen på fotboll. Jag & Melvin åkte till stan för att träffa på Malou & Alexander =) en lekdejt på stadsbiblioteket var på agendan och givetvis en fika/lunch. Grabbarna lekte för fullt och verkade ha riktigt skoj!!! Efter bibblan tog vi en riktigt skön promenad till Årsta där jag & M vek av medans våra vänner fortsatte hem till sig!!! En superduper mysig lekdejt som Melvin avsluta med att sova hela promenaden! Tack för idag Malou & Alexander!
När vi kom fram till fotbollensom Magnus var på så var det drygt 1,5h kvar. Suck, Trååååk. Så jag chansade o ringde min fina kollega Sara som bor nära där. Jag hade sån tur att hon var hemma så jag & Melvin gick dit o lekte en sväng =)
Men efter det har dagens äventyr varit slut. Då har vi bara varit hemma o lekt! Just nu njuter jag av en cider och halvligger i soffan med en filt runt benen! Får se vad vi hittar på med för familjemys imorn förmiddag innanMagnus ska jobba på eftermiddagen.

Tjipp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0