Sjukstuga.

Hoppsan. Det har visst gått en hel vecka sedan jag senast skrev något. Jag hade liksom inget vettigt att skriva i förra veckan då jag bara hade jävligt ont i munnen efter tandläkarn så jag kände att det kommer bara bli massor av gnäll....och lagom tills jag inte hade så värst ont längre så var det Melvins tur att bli dålig. Ja vi vette fasen varför han fortfarande har feber men det har han iaf. Vi får väl se.....släpper det inte imorn så blir det o ringa till vårdcentralen. Dock var dagen idag ganska så bra....lite feber imorse då han vakna och sen feberfri mitt på dagen för att på eftermiddagen/kvällen åter vara över 38 grader. Stackars Melvin som normalt har en temp på strax under 37. Just nu sover han. Blev tidig kväll då han var helt slut. =(

Som sagt det har ju inte hänt så mkt på en vecka eftersom det varit eländigt alltsammans. Idag hade vi dock ett litet besök av Carro & Emilia! Skönt var det.....att få prata med någon mer på dagarna än bara Melvin, hihi man får ju inte så mkt svar av honom :P
   Fast förresten någon nytta har jag ju gjort....jag har målat Melvins lilla möblemang två gånger nu med häftgrund. Så är Melvin hyfsat okej imorn med inte allt för hög feber så får han nog allt åka en tur i vagnen med bussen in till stan o köpa färg så jag kan måla klart möblerna!!!!! Vi får se hur morgondagen blir.....


Ikväll har jag inte några planer. Kan ju inte måla utan färg.....får bli soffläge o spana på tv!!

Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0