Pump-fixare!

Fredagskvällen är här!!! Jag tillbringar den men raggsockor på, en stor kopp te samt salta pinnar att smaska på :) Magnus jobbar ännu och är väl inte klar på typ 45 minuter till.
Och som pricken över i:et denna fredag så har vär pump haft fnatt så det är lite kallt här hemma..därav raggsockor o te och inte ordentligt med varmvatten. Men jag tror att jag lyckats fixa det...ska snart gå o kolla!! *håller tummarna*
Idag har jag o Melvin varit i stan hela dagen och myst med Sarah o flickorna!!! En mysig dag med lite bra shopping. Hittade fodrade gummistövlar åt Melvin, en ny mössa och nya vantar =) Det var en super trött liten kille ikväll som somnade som vanligt vid 19! Idag har dessutom ena hörntanden i överkäken kommit igenom tandköttet ordentligt så lite mindre ont när det bara är den andra kvar som oxå är på G. Om det nu inte är ännu fler som tänker titta fram när vi håller på liksom.

Imorn ska jag & Melvin tilm stan igen!! Vi ska ses några från mamma gruppen så barnen får leka o vi mammor babbla :) ska bli mysigt!!! Annars har vi inga planer imorn...Magnus ska ta o se om han kan byta däcken på bilen medans vi är på stan! Sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Nu, en koll på pumpen och en varm dusch om varmvattnet återvänt ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0