Målarverksta'

Ja nu äntligen är projektet med Melvins lilla möblemang klart :) det har ju varit en massa målande o torkande och så lite lathet vissa kvällar som gjort att det tagit sin tid!!!! Men igår kväll blev det då klart och jag är faktiskt super nöjd med resultatet!!!!!
Nu hade jag verkligen önskat att Magnus morfar hade fått se det =) Jag får hoppas att han skulle tycka det blev fint!!!

Just nu så leker Melvin förfullt o jag bara tar det lite lugnt o njuter över att sonen roar sig själv :)
Har haft en tokig natt inatt. Melvin har haft tandsprockning så pass att hälfen av en tand tittat fram! Men ändå sov han som en tok hela natten, inte från halv 9 vakna han! Senast han fick tänder hade han ju det super jobbigt. Bara o tacka o ta emot =)

Här kommer en före och efter bild på möblerna;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0