Intensiv dag!

Ja, jösses vilken dag detta varit =)
Vi hämtade ju min kusin Hanna igår kväll på arlanda. Blåsigt o regnigt var det, inte alls trevligt. Men det hade gått så bra att flyga. Hem här och spanade lite tv o babbla innan sängen ropa!

Idag så vaknade jag o Hanna först. Hörde henne precis efter att jag öppnat ögonen. Men då sov båda grabbarna ännu. När klockan var ett par minuter över 9 så gick jag upp o tog en dusch...o när jag duschat klart o kom ut i vardagsrummet satt Melvin & Hanna där o morgonmyste och titta på babblarna!!! Super mysigt hade de =) Frukost var nästa punkt på agendan. Och därefter bestämde vi oss att ta en tur till stan. Då kidnappa Hanna Melvin en sväng upp på övervåningen. O när de kom ner hade Melvin fått super snygga kläder! Jeans, skjorta och tröja! Såå fint! Bussen mot stan och vi hittade det vi åkte in för plus moms! En trevlig tur i stan och Melvin skötte sig utmärkt. När vi kom hem strax innan halv 4 i eftermiddag så satte jag fart o baka morotsbröd! Åt upp det sista imorse och Hanna önska det till frukost imorn. O vad gör man inte för sin "lilla"kusin?! Samtidigt satte vi fart o laga middag! Allt i högt tempo idag.
Efter middagen åkte Magnus på jobb o vi andra tre lekte i Melvins rum innan han decka fem i sju!!!
Men inte tog jag & Hanna det lugnt nu...nejdå, nu tog vi o baka jordgubbsmacarons!!! Nu är två bröd klara samt 30 macaroner och vi sitter som två utslagna hjältar i soffan. Inte ett dugg mer tänker vi göra idag...mer än borsta tänderna o gå o lägga oss. En intensiv dag men väldigt mysig!

Imorn tar vi nog ett lite lugnare tempo =) Hanna har framför en önskan om att låta Melvin måla med fingerfärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0