Hemmadag!

En lugn hemmadag blev det idag. Ja det fick bli så då jag märkte att det var mycket intryck för Melvin igår och han var väldigt trött idag. Efter lunch somnade lilleman som en klubbad säl och sov i 2h, detta trots att han sov till 9 imorse. Jobbigt att hinna besöka många ställen och mycket folk på en o samma dag :) Efter lunchvilan var Melvin dock på topp och sen var det fullt ös fram till precis innan 19 då jag lade honom.

Har gått cirkus 1 dygn nu sedan mötet med chefen och jag har hunnit prata med en vän om vad som är tänkt till våren och det gör mig bara mer säker på att jag gjort rätt val och att det kommer bli toppen!! Så hejhopp jobbet i januari kommer jag tillbaka full av energi :)

Ikväll blir det en lugn kväll i soffan för mig. Magnus jobbar och Melvin sover.
Jag ska vila upp mig med en stor kopp te inför morgondagens bravader i Stockholm med fina Madde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0