Gäsp!

Jag är inte pigg.
Idag så skulle Magnus till kontoret i Stockholm så hans väckarklocka ringde runt halv sju. Jag var inte vid medvetande då så har inge bra koll på klockan. Duktiga Melvin har sovit hela natten som han brukar men det innebär dock att han är mer lätt att väcka på morgonen. O de i kombination med att Magnus är trött på morgonen o hans väckarklocka fick ringa fyra gånger = en Melvin som vaknar. Hur löser man detta, att få maken mer morgonpigg o sonen att inte vakna av väckarklockan?!
Lite välling till Melvin och jag har hoppats att han ska somna om, men så verkar det inte bli. Trots att han är trött än lillskrutt. Han ligger i sin säng o drar i sin speldosa och jag ligger kvar i min säng o skulle gärna sova en timme eller två till. Blir en lååååång dag detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0