Dagens möte....

...blev en tolv timmars dag i stan!!
   Ja idag så blev det en riktigt stadsdag för mig o Melvin! Det började med en trevlig lunch och långpromenad med Carro & Emilia!!!! Härligt med lite gott i magen från café 018 och sen två som skruttar som sov gott i vagnarna då vi promenerade! En promenad som för mig och M slutade på jobbet. Japp för idag var det ju mötesdags med chefen....det blev som jag misstänkte vilket betyder en :S sådan smiley. Men då vi fortsatte prata så kändes det bättre och jag vet precis vad jag har för stöd av min chef osv. Så på det stora hela gick jag där ifrån nöjd och har goda förhoppningar inför våren =) Extra kul när föräldrarna på avdelningen dessutom bett om att jag ska komma till just den här avdelningen!!! Mer än så tänker jag inte skriva nu då allt runt om inte är helt officiellt ännu. Vet att chefen ska prata med några kollegor till innan det blir helt officiellt för föräldrarna, som jag förstod det iaf!!! En sak är säker....jag tyckte det var mysigt att komma till jobbet idag...få krama om goa kollegor och vår underbara kock!!! Kommer bli strålande att börja jobba i januari.
   Under tiden då jag var på mötet så kom Bengt och tog hand om Melvin! Så de gick ut till en lekpark och skojade en stund innan regnet kom då de gick hem till Bengt o busa istället =) Mycket skojjigare för Melvin än o sitta på ett möte!!!! Tack snälla för hjälpen :)

Dagen fortsatte i ett strålande sällskap!!!! Jag och Melvin hängde på Frida hem från jobbet!!! Vi åkte o hämta Meja på förskolan och handlade middag för att sen bege oss hem till dem och äta middag där och helt enkelt tillbringa kvällen med dem =) Hur mysigt som helst!! Melvin somnade så gott i Mejas säng och Meja fick somna i mamma & pappas säng!!! Dock vaknade Melvin av en mardröm så då tog jag ut honom till soffan där han fortsatte sova...ville inte att han skulle väcka Meja. Riktigt stolt är jag över Melvin som somnade så gott =)
   Vid 21.40 kom Magnus och hämtade oss då han slutat jobba! Så nu är vi hemma sedan snart en timme tillbaka och Melvin somnade så snällt om i sin säng efter bilturen hem. Jag ska ta o gå o lägga mig jag med och Magnus ska skriva klart sin artikel om basketmatchen han var på ikväll. En alldeles fantastisk dag är till ända och imorn har vi inga planer alls! Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på.

Kramellikram!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så lite så!! Mysigt att vara med Melvin! :)

2012-10-17 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0