Update

En liten kort update!!!
Melvin har ätit bra än så länge idag...yoghurt till frukost, burkmat till lunch och gröt till mellis :) O om en liten liten stund ska han få middag! Lasagne är på dagens meny! Får se hur det går....

Har varit en ganska så lugn dag. Var en sväng till kvantum på förmiddagen och sen har vi varit hemma o busat hela familjen till Magnus åkte o jobba för 1,5h sedan. Tråkigt är vad det är när Magnus jämt jobbar på helgerna.
Fick igår mitt inloggningskort till internet banken! Och vad enkelt allt blev....har ju haft det jätte jobbigt i kombon swedbank+mac+försäkringskassan=ERROR. Men nu har jag bytt till handelsbanken och det funkade sååååå enkelt o bra trots att vi har mac!!! Haha tur att saker löser sig när det är 2 månader tills det är dags att jobba igen.

Blir sen middag ikväll...jag o Magnus har ätit middag tillsammans 1ggr den här veckan så jag väntar tilla han jobbat klart så vi kan äta tillsammans :)

Nu, dags för mat åt Melvin!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0