Söndag

Söndagen är här. Det blev min lott även idag att gå upp med Melvin! Detta så Magnus förhoppningsvis är lite piggare idag =) Dock skickade jag upp Magnus till gästrummet inatt då han snarka en massa....så förkylningen verkar iaf vara kvar. O jag måste ju få sova lite när jag får stiga upp med lilla älsklingen!
Melvin vakna vid halv9 så då hämtade jag in honom till vårt rum så låg vi o titta på bolibompa! Jag ligger kvar i sängen än o Melvin har hämtat en bil på sitt rum som han leker med här brevid mig! Men ska strax hoppa upp för lite frukost.

Hade en lugn hemma dag igår...det enda vi gjorde var o åka till Magnus farfars grav o tända ljus samt ett ljus i minneslunden för min morfar. Annars var vi bara hemma. Får se vad dagen idag bjuder på, beror ju på hur Magnus mår.

Ha en fin söndag alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0