Sömn i massor!!!

Vad är detta? Jag är ensam vaken i huset. Både son, man och katt sover :) o jag somnade typ tjugo i elva igår kväll så jag har vaknat av mig själv nu efter tio timmars sömn!
Hörde Melvins ojojoj vid halv 6 imorse men han somnade så snällt om av sig självt utan att man gick dit o sen har han fortsatt sova gott. Han vaknar ju fortfarande ofta till vid den tiden, han åt ju välling då innan han sluta med det. Men 8/10 gånger är det bara o låta honom prata lite så somnar han om gitt igen :) Dock brukar han ju vakna runt 8 nu när han slutat äta på nätterna! Men inte idag :) Super skönt att få sova alldeles ostört =)

Idag ska vi på kalas till Magnus äldsta systerdotter. Så hoppas Melvin sover efter lunch precis som vanligt trots denna monstersovnatt:)

Nu ska jag njuta av morgonlugnet lite till när man har chansen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0