Redo för resa!

Ja, nu är vi redo att åka till Thailand :) Typ iaf! Har ikväll varit och fått min andra vaccinationsspruta...så jag har skydd nu ett X antal år framåt!!! Även Melvin fick en liten spruta idag....mot hepatit A. Sen så ska vi ringa BVC imorn och be att få 18 månaders vaccinationen redan nu då Melvin är över året och de vill att man har fått mässlingsvaccinet!!! Så blir till att ringa imorn bitti och hoppas de kan få in oss på nåt vis :)
Annars har vi haft en fixar/bus dag hemma!! Jag har mest lekt telefonist och ringt o beställt ersättningskort till alla som försvann med plånboken. O mitt på dagen kom Melvins farmor & farfar på besök och satte nät runt stammarna på våra nya träd! Men såklart kom de in och busa ett tag med Melvin och tog en fika med oss! Så nytta och nöje blev det av dagen idag!!

Imorn blir det stan! Äntligen är det dags för lill-trollet att bli klippt :)


Kommentarer
Postat av: Karoline Karlsson

Härligt :-)
Trevlig resa önskar jag er!

2012-11-07 @ 12:39:15
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0