Mysdag!

Hur kan man vara så trött efter ca 9h sömn??? Har sovit super tungt inatt...har knappt hört Melvin trots att Magnus hade varit in till honom. Inte ofta jag sover så tungt. Får väl se om man piggnar till, annars får jag väl ta en liten tupplur med Melvin efter lunch!
Har inget alls planerat för dagen idag. Ska vara hemma och mysa med min lilla grabb =) Kanske tar o målar lite eftersom han tyckte det var så kul!!!!
Ikväll ska Melvin ha killkväll med pappa! Jag ska ut o äta o dricka lite gott med kollegorna! Ska bli riktigt skoj, speciellt eftersom jag sen i december missar julfesten när vi är i Thailand.

Nu ska jag ta o göra frukost åt mig o Melvin <3
Ha en fin fredag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0