mysbesök!

Nu är det inte långt kvar tills vi åker till sooooolen :) Nästa fredag klockan 12.25 lyfter planet som tar oss till Phuket!!! Ska bli alldeles underbart. Har fått efterfrågan på vart vi ska bo så ni här hemma vet vad vi ska lyxa till med och vart vi håller hus, så här kommer det;

http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/phuket/kata-beach/hotell-metadee/?season=sommar-2013

Funkar inte länken så gå in på fritidsresors hemsida och sök på Metadee. 

Idag då! Ja idag hade jag och Melvin en lugn förmiddag då vi hade en massa lek i Melvins rum blandat med en del soffmys faktiskt :)
Efter lunch så somnade Melvin gott i sin vagn, men av någon anledning jag inte förstår så vaknade han efter 20 minuter och var mycket svår att få o somna om. Det tog en halvtimme innan lillskrutt sov igen men sen så sov han gott i 1h och 10 minuter. Och då hade vi även fått mysbesök. Jenny & Elsa kom på besök hit mitt på dagen, en mellisdejt! Barnen lekte jätte fint tillsammans, var så kul att se. O kul o se att Melvin börjar förstå att han måste ta fint på de små barnen. Elsa var ju så söt som kröp efter Melvin överallt.....underbara små barn!!! Mumsigt mellis blev det också med hembakat morotsbröd med diverse smarriga pålägg till och så klart en god kaffelatte. En riktigt mysig eftermiddag. 
   Ja det är vår dag det!!! Sen har det ju bara varit som vanligt ikväll...middag - bus - välling - Melvin sova - jag latar mig!!! Hehe, får väl se vad jag ska roa mig med ikväll...Magnus har bokat upp tv:n med landskampen mellan Sverige - England i fotboll....TRÅÅÅÅK säger jag. 

Imorn äre torsdag och mina o Melvins planer gick i kras! Så får se vad vi hittar på med istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0