Migrän-natt :(

Vilken natt, och det säger jag inte i positiv anda. Näää. Det började bra med att jag lade mig redan 21,30 o somna som en tok för jag var så trött. Dock så hade vi en liten katt igår kväll som gick runt o jama...vet inte varför men väckte mig gjorde hon. Magnus har varit förpassad till gästrummet inatt också...han snarkar ju så jäkligt när han är förkyld.
Nåja, Skuttan blev tyst o jag somna om! Men bara till ca 02,30. Då vakna jag med världens huvudvärk :( Försökte tappert somna om men icke....det blev bara värre o värre o jag blev illamående så gick upp o tog en migräntablett o hoppades att Melvin skulle sova gott ända till morgonen!
Men inte ens det var bra inatt. Fick för 1,5 v sen påpekanden att små barn inte påverkas av att få tänder. Visst det kanske är så för vissa barn. Men för Melvin är det ett rent h-vete att få tänder. Han har ont, är gnällig och har minst en dag med hög feber precis innan en tand kommer igenom tandköttet :( Har en tuff period just nu då en tand kom upp i måndags och när som helst kommer en till...vi ser den o känner en pytte del så just nu är det jobbigt för liten och därav vaknar han till ibland på nätterna o har ont :( Tur det finns alvedon!!! Det fick han inatt, då han vaknade vid 03 plus att jag gav honom lite välling oxå i förhoppning om en supersovmorgon mot min begynnande migrän. Melvin somna om o sov till cirkus 8 sen låg vi o titta på bolibompa till halv9 innan Melvin gick upp för o leka :) Jag hör från sängen att han lagar mat på sin nya spis!!!!
Själv somnade jag inte från vid 05 då migräntabletten börjat göra sitt jobb. Så jag var vaken i 2,5h inatt :(
Blir o sova efter lunch med Melvin. Annars kommer jag somna på mötet på jobb ikväll.

Nu har jag gnällt klart! Ska masa mig ur sängen nu till min goa lilla son som roar sig själv :) Ska göra frukost åt oss och sen får vi se vad vi hittar på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0