Klippning!

Den här dagen började tidigt! Iaf för o vara i mitt hus :)
Magnus åkte hemifrån strax innan 07 och sen var det min & Melvins tur att kliva upp strax innan 8. Klockan 8,40 lämna vi huset för att gå ut till bussen och brumma mot stan. Ett första stopp på banken för att aktivera mitt nya visakort och få hjälp med ett nytt internetbanken-kort, fixat o klart och vi traskade vidare till frisören! Äntligen var det dags för Melvin "trollet" Klarin att bli klippt! Det är galet vad hans hår växer. Tyckte han var riktigt duktig :) Var bara när hårfönen kom fram som han inte alls gillade mig o Wirvla! Men det gick över lika fort som den stängdes av. O faktiskt, hellre liiiiite gråt än en sjuk grabb för att han gått ut med blött hår. Han blev så fin Melvin! Kort överallt utom uppe på huvudet där det är lite längre :)
Dagen fortsatte med att jag ÄNTLIGEN fick iväg ett paket på posten! Så imorgon får någon i min omgivning ett paket i brevlådan =) Sen var det hög tid för lunch, den avnjöt vi tillsammans med Viktor & hans mamma Linda! Super mysigt sällskap. En liten snurr till på stan o Melvin sov så gott i sin vagn! Men tillslut kände jag mig ganska så frusen så vi gick till bussen o åkte hem!

Väl hemma åt vi mellis och Melvin tog ett skojsigt bad :) efter detta var dagen/kvällen som alla andra dagar, typ, bus - middag - bus - Melvin sova =) det avvikande idag var att Melvin vägrade middag :( Så får se hur natten blir.

Magnus jobbar ikväll så jag sitter här i soffan o degar :) Men lite te o juleskum ska få liva upp min kväll tillsammans med sista programmet av nybyggarna som börjar om 20 min!

Avslutar med en före o efter bild på vår nyklippta lilla kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0