Har det vänt?

Äntligen....eller?! 
Ja nu tror jag att eländet börjar lämna Melvin. Hade en n pissnatt då Melvin vaknade halv3 med 39,8 i feber. Nu ipren till honom och lite feberyra sen somnade han om igen till strax efter 8. Då var febern på 39. Nu ipren vid frukost och sen peppar peppar vid lunch var den nere på 37,8. Visserligen med ipren i kroppen...men så lågt har det ju inte varit sedan i måndagsmorse. O idag har han varit en helt annan kille som faktiskt lekt och gjort sitt bästa för att hjälpa mig packa! Jag har packat i resväskan och Melvin har packat ur. Hehe får göra klart det där ikväll förutom necesären som får bli det sista jag packar ner på fredagsmorgon! Nåja, håller tummarna nu att den hemska febern är på väg bort så Melvin kan få en feberfri dag hemma imorn innan det är dags att åka. 
   Han sover gott just nu och skönt e de :)

Har börjat få en del kommentarer här igen i bloggen! Det går lite upp o ner på den fronten! Tycker det är super kul med kommentarer....men att inte våga skriva under med vem man är gör att jag struntar i att svara. Fick en kommentar härom dagen som inte stod från vem den var utan bara med ett annat alias....jag är ganska så säker på att jag vet vem det är ifrån men skriv ditt namn istället så lovar jag att svara!!!! 

Ikväll blir det som sagt packa klart för min & Melvins del. Magnus ska iväg o jobba även ikväll.... Imorn hoppas vi på att Tomas har piggat på sig så vi kan ta en liten kvällsdejt med fina grannarna!! Vem vet kanske är sista gången de bara är två och vi kan träffas =) Men vi längtar efter den där lilla knatten också....så välkomen ut till oss andra här!!! 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Sara nu minns jag att Annette hade den febern precis då Helene började tjata om att få komma ut - alldeles för tidigt. Annette var i alla fall 18 månader då och det är väl Melvin nu? Hon var hemma från dagis och då jag försvann till sjukhuset så minns jag att pappa var hemma med henne och de kom på besök innan Helene var född. Sen fick inte Annette komma in och se sin nyfödda lillalillasyster på de 5 veckor hon var kvar på sjukhuset.Bara kika genom ett fönster.Hon var verkligen en tålig storasyster!!

2012-11-26 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0